piątek, 19 lipca 2024

"Disney Kraina Lodu" - recenzja czasopisma


 Chyba każdy zna odważne i dobre siostry mieszkające w zamku Arendelle, które dzięki miłości potrafią roztopić każdy lód z serca. Zawsze towarzyszą im: przesympatyczny bałwanek Olaf, dobry i pomocny Kristoff oraz przezabawny renifer Sven.



 To moje pierwsze spotkanie z czasopismem Kraina Lodu, kochanego przez najmłodsze fanki sióstr Frozen. W moje ręce trafiły dwa numery: wydanie specjalne z 3/2024 za 19,99, (teraz cena to 13,99), składające się z 28 stron i fajnych dodatków, które na pewno ucieszą czytelniczki. 


Nowy numer 6/2024 składa się z 24 stron, kosztuje 16,99 i także posiada ciekawe dodatki. Czasopismo to kwartalnik. Szata graficzna jest bardzo ładna, kolorowa i dopracowana. W gazetkach mamy  komiksy, zagadki, wycinanki, rebusy czy puzzle. Są też kolorowanki. Jest dużo twórczej pracy dla małej artystki.



Bardzo podoba mi się, że w każdym numerze jest coś do wycięcia i sklejenia. Zgadywanki, rebusy i quizy rozwijają myślenie, ćwiczy się także czytanie, a dzieci od najmłodszych lat poznają komiksy.



Bardzo fajna zabawa i ładne dodatki dla dziewczynek, które lubią artystyczne wyzwania.

                                                                                                                              Maa


Moja ocena 8

1 komentarz:

"Mam diagnozę ASD. Co to znaczy?" Alicja Grabowska

AUTOR : Alicja Grabowska TYTUŁ : Mam diagnozę ASD. Co to znaczy?  WYDAWNICTWO : Oficyna Wydawnicza: "Impuls", Kraków 2023r. OKŁADK...