wtorek, 16 października 2018

Śląskie Targi Książki w Katowicach








    Czwarte Targi Książki w Katowicach odbyły się w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w dniach 12-14 października 2018 roku. Współgospodarzem Targów było miasto Katowice, partnerem merytorycznym spółka Targi Książki, organizacja wykonawcza firma Murator EXPO. Wśród patronów honorowych znalazła się Biblioteka Śląska.




    Na targi  wybrałam się z rodziną w niedzielę, jak zwykle po to, by spotkać się i porozmawiać z Sabiną Waszut, moją ulubioną polską pisarką. Postałam chwilę w kolejce po autograf,co mnie niezmiernie ucieszyło, bo to oznacza, że jest coraz bardziej popularna. Na stoisku MUZY spotkałam także Grzegorza Kalinowskiego, który okazał się bardzo sympatycznym i ciepłym człowiekiem. Co prawda nie czytam jego książek, bo to zadanie Justyny,ale musiałam zrobić sobie z nim zdjęcia na bloga. Było wielu autorów jak np. Stefan Darda, autor literatury grozy, Beata Majewska, Marzena Rogalska, Andrzej Saramonowicz, Robert Majewski czy  Szczepan Twardoch. Było mnóstwo stoisk  i książek w promocyjnych cenach. Odwiedzających było mniej niż w zeszłym roku.
    Oczywiście nie obyło się bez kupowania książek, komiksów, zakładki, choć jak na mnie , to słabo wypadło, tylko siedem książek i cztery komiksy.
 Oczywiście w przyszłym roku nie może nas zabraknąć.Maa

                                                                             Grzegorz Kalinowski

                                                       Sabina Waszut






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Współne życie" Brigitte Luciani, Eve Tharlet

AUTOR : Brigitte Luciani, Eve Tharlet TYTUŁ : Wspólne życie SERIA : Rodzina Borsuków i Lisów przedstawia TŁUMACZENIE z języka francuskiego:...