wtorek, 14 marca 2023

„Poczuj magię księżyca” Keylah Missen


 AUTOR: Keylah Missen

TYTUŁ: Poczuj magię Księżyca

TŁUMACZENIE z angielskiego Stanisław Bończyk

WYDAWNICTWO: Warszawskie Wydawnictwo MUZA SA, Warszawa 2023 r.

OKŁADKA: miękka, stron 192.


Z okładki:

Zapraszamy w podróż po krainie magii księżyca i jego symboliki
Ciepła i inspirująca książka o Księżycu, jego magii i o tym, jak ją wpleść w swoje życie. Wnosi wiedzę i praktyki mistyczne do współczesnego życia w taki sposób, że każdy może wziąć z tego coś dla siebie. Zawiera wystarczająco dużo informacji, aby można zrozumieć podstawy astrologii księżycowej bez zagubienia magiczności Księżyca.


Widząc okładkę książki, poczułam magię wydobywającą się z tej pozycji. Trochę się bałam, ale nie żałuję, bo oprócz magii, jest też dużo nauki, poznawania naszego satelity. Z jednej strony, jest to przewodnik po zaklęciach i rytuałach, a z drugiej przytaczane są wnikliwe badania naukowe. A więc mamy naukę
i ezoterykę w jednej publikacji. Poznamy fazy Księżyca, jego wpływ na całą planetę, magię (czarną
i białą), rytuały i zaklęcia. Najbardziej zainteresował mnie rozdział o wpływach księżyca na płody rolne. Kiedy najlepiej je siać i zbierać. Moja babcia stosowała kalendarz księżycowy i zawsze się jej sprawdzał. 

Język jest prosty i zrozumiały, jest w nim też pewna finezja. Wydanie ładne i estetyczne. Żałuję, że nie przeczytałam poprzedniej publikacji tej autorki: Sekretnik współczesnej czarownicy. Polecam serdecznie ten poradnik wszystkim czarownicom i nieczarownicom również. Maa

Moja ocena 8

Dziękujemy wydawnictwu MUZA SA za możliwość przeczytania inspirującej książki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Współne życie" Brigitte Luciani, Eve Tharlet

AUTOR : Brigitte Luciani, Eve Tharlet TYTUŁ : Wspólne życie SERIA : Rodzina Borsuków i Lisów przedstawia TŁUMACZENIE z języka francuskiego:...