poniedziałek, 12 grudnia 2016

The Lord of the Rings. Trylogia filmowa. Książka do kolorowania

AUTOR: Praca zbiorowa
TYTUŁ: The Lord of the Rings. Trylogia filmowa. Książka do kolorowania
WYDAWNICTWO: AKURAT Warszawa 2016
OKŁADKA: miękka stron 96



Z okładki:
Stworzenia, postaci i zdumiewające krainy Śródziemia już od ponad 60 lat żądzą wyobraźnią czytelników na całym świecie. W 2001 roku na ekrany weszła pierwsza część filmowej trylogii, oszałamiając rozmachem miliony zachwyconych widzów. Na sukces filmu w równej mierze złożyły się intrygujący scenariusz, doskonałe aktorstwo, wspaniała muzyka oraz przepiękne krajobrazy Nowej Zelandii, uzupełnione zapierającymi dech w piersiach efektami specjalnymi i monumentalną scenografią. Ta książka zabierze was w ekscytującą podróż po filmowym Śródziemiu. Czeka was doskonała zabawa, niezależnie od tego, czy będziecie się starali odtworzyć barwy zapamiętane z kina, czy dacie upust nieskrępowanej fantazji.


W oczekiwaniu na tę książkę zakupiłam kredki i… czekałam, czekałam przyszła! Cieszyłam się jak dziecko. Od razu wzięłam się do dzieła i tak przez 3 godziny nie było ze mną kontaktu. Kochani zabawa jest przednia. Super prezent pod choinkę dla nastolatków i tych ciut starszych. Książka liczy 96 stron, a elementów do pokolorowania jest tysiące. Kolorowanka wydana jest świetnie i doskonale wypełnia długie zimowe wieczory. Ja jestem zachwycona, idę kolorować dalej. Justyna.ju

Moja ocena 10


       Musiałam poprosić Pana Wojciecha o drugą kolorowankę, ponieważ nie wyobrażam sobie, aby taki maniak Tolkiena jak ja, nie miał takiej gratki. Justyna by mi ją dała,ale wiedziałam, że chce mieć taki rozluźniacz.
      Książeczka jest fascynująca,bardzo trudna, szczegółowa i naprawdę trzeba się napracować. Dla nastolatków i dla dorosłych. Najlepsi są orkowie, moi ulubieńcy.
     Polecam gorąco Maa.
Moja ocena 10

Za książkę serdecznie dziękujemy Wydawnictwu AKURAT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Wyspy na Golfsztromie" Ernest Hemingway

AUTOR : Ernest Hemingway TYTUŁ :  Wyspy na Golfsztromie TŁUMACZENIE z języka angielskiego: Jakub Jedliński WYDAWNICTWO : Marginesy, Warszaw...