poniedziałek, 28 września 2020

"Kostandin. grzechy mafii" Magdalena Winnicka

AUTOR: Magdalena Winnicka
TYTUŁ: Kostandin. grzechy mafii
WYDAWNICTWO: AKURAT Warszawa 2020
OKŁADKA: miękka, stron 416
z okładki:
23-letnia Alicja usiłuje odzyskać równowagę po ciężkich przeżyciach. Mają jej w tym pomóc wakacje w Leicester. Już na samym początku swojej przygody poznaje 30-letniego Kostandina Tironę. Piekielnie przystojny, bezwstydny samiec alfa bez trudu uwodzi bezbronną Alicję, ratując ją z opresji. Niewinna kobieta nie jest świadoma, że los postawił na jej drodze bezwzględnego zabójcę i szefa mafii. Alicja i Kostandin wyruszają w przepełnioną namiętnością podróż. Jednak pojawienie się kobiety w samym centrum gangsterskiego światka, w którym ludzkim życiem rządzą pieniądze, musi oznaczać kłopoty. Czyhające na nich niebezpieczeństwo jest większe, niż oboje przypuszczali. Rozpoczyna się śmiertelnie niebezpieczna gra, pełna nieczystych zagrywek i brudnych tajemnic.  


Jeśli ktoś myśli, że to kolejne 365 dni, to jest w będzie! Alicja 23 - letnia kobieta , perfidnie zdradzona przez chłopaka, postanawia zmienić coś w swoim życiu i wyjeżdża na wakacje do Leicester w Anglii. Już na samym początku podróży poznaje nieziemsko przystojnego Kostandina. Ala nie zdaje sobie sprawy, że Albańczyk jest niebezpiecznym i bezwzględnym szefem mafii...


Po przeczytaniu intrygującego prologu, byłam pewna, że znajdę tu sceny rodem z Super wizjera. No nie do końca spełniły się moje oczekiwania. Kostandin. Grzechy mafii, to erotyk, który absolutnie zadowoli każdą fankę gatunku. Mówię to ja, osoba która nie cierpi czytać romansów, ale uwielbia je recenzować... Takie hobby ;) Więc do rzeczy!


Początek nie powiem ciekawy, czyta się lekko i przyjemnie. Ale tak po stu stronach mój entuzjazm lekko przygasł, po dwustu wypalił się całkowicie. Bo ileż można czytać jak ją pieprzy na kanapie, w aucie i gdzieś tam za filarkiem. No ludzie litości! W kółko seks i zakupy, zakupy i seks... Jak już byłam bliska podziękowaniu Magdalenie Winnickiej i jej albańskiemu ideałowi, tak ni stąd ni zowąd pojawia się część druga!


I całe szczęście, bo w końcu ta historia zaczęła nabierać rumieńców, a ja szybciej przewracałam strony i nie wierzyłam, co za akcja, co za niespodzianki. Owszem druga część również posiada mniej ciekawe momenty ale jest ich zdecydowanie mniej.


Reasumując. Gdy przeczytałam opis z okładki bałam się, że to będzie tani erotyk z bohaterami rodem z powieści Kristen Ashley i fabułą niebezpiecznie przypominającą osławione 365 dni. Ale wiecie co? Nic z tych rzeczy tu nie znajdziecie. Owszem jest to historia o której marzą wszystkie 13- letnie dziewczynki i kobiety po 30 - stce, ale żadna publicznie się do tego nie przyzna. Uważam, że Kostandin. Grzechy mafii, to najbardziej intrygujący polski erotyk. Większość recenzentek pewnie zachwyci się zakończeniem. Ja oceniam go na chłodno z dużym dystansem. Po prostu takiego finału się spodziewałam. Moim skromnym zdaniem Kostandina uważam za bardzo dobry erotyk i mocny debiut. Nie mogę się doczekać kolejnej odsłony losów bohaterów. Bez dyskusyjnie, drugą częścią autorka uratowała tę powieść. Gorąco polecam. Justyna.ju


Moja ocena 7


Za możliwość przeczytania i zrecenzowania książki serdecznie dziękujemy Wydawnictwu AKURAT 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Współne życie" Brigitte Luciani, Eve Tharlet

AUTOR : Brigitte Luciani, Eve Tharlet TYTUŁ : Wspólne życie SERIA : Rodzina Borsuków i Lisów przedstawia TŁUMACZENIE z języka francuskiego:...