czwartek, 12 września 2024

"Muminek. Mała Mi i dziki wiatr"

TYTUŁ: Muminek.  Mała Mi i dziki wiatr

TŁUMACZENIE z języka angielskiego: Regina Mościcka

WYDAWNICTWO: Harperkids, Warszawa 2024r.

OKŁADKA: miękka, stron 32.

 

 

 

 

 

Oto przed nami kolejny tom przygód Muminka, jego rodziny i przyjaciół. W tym tomie, główną bohaterką jest moja ulubiona postać: Mała Mi. Nastała jesień i bardzo brzydka pogoda. Wichura zniszczyła domek Gryzilepka. Mama Muminka zaprasza gościa do zamieszkania w jednym pokoju z Małą Mi, co się dziewczynce bardzo nie spodobało. 


 Seria nazywa się: Opowiadanie z Doliny Muminków.  Ilustracje są bardzo ładne, kolorowe i ciekawe, w opowieści wiele się dzieje. Warto przeczytać tę część. Jest to ciepła i mądra opowieść o tym, że warto być dobrym i pomagać innym. Tekst jest napisany prostym językiem w stylu Tove Jonsson. Tomik spodoba się dzieciom i rodzicom.

Polecam                                                                                                                                 

                                                                                                                                                          Maa


 Moja ocena 10.

 


 


 

2 komentarze:

"Zanim zostaliśmy potworami" Katniss Hsiao

AUTOR : Katniss Hsiao TYTUŁ : Zanim zostaliśmy potworami TŁUMACZENIE z języka chińskiego: Jarek Zawadzki WYDAWNICTWO : MOVA, Białystok 2024...