niedziela, 23 maja 2021

"Teraz cię rozumiem, mamo!" antologia

 

AUTOR: , Magdalena Witkiewicz, Agnieszka Krawczyk,  Agnieszka Lingas- Łoniewska, Natasza Socha, Ilona Gołębiewska Magda Knedler, Małgorzata Warda, Sabina Waszut, 

TYTUŁ: Teraz cię rozumiem, mamo!

WYDAWNICTWO: Warszawskie Wydawnictwo Literackie MUZA SA, Warszawa 2021

OKŁADKA: miękka, ze skrzydełkami, stron 382.


Z okładki:

Najpopularniejsze autorki polskiej literatury obyczajowej w wyjątkowym zbiorze przygotowanym z okazji Dnia Matki!

„Teraz Cię rozumiem, mamo!” to antologia przejmujących opowieści o trudnej sztuce bycia matką i córką, sile matczynej miłości oraz potrzebie odbudowania utraconych więzi. Na kartach zbioru nie brakuje także szczerych rozmów i skrywanych latami rodzinnych tajemnic, a wszystko to okraszone jest sporą dozą emocji i wzruszeń.


         Nie będę ukrywać, dlaczego postanowiłam przeczytać tę książkę- dla Sabiny Waszut. Dla mnie jest to najlepsza polska autorka pisząca powieści, przy których zawsze płaczę. Jej książki  długo zostają w mojej pamięci.Z autorek przedstawionych w antologii znałam tylko Ilonę Gołębiewską, której pisarstwo nie spodobało mi się, więc tym bardziej byłam ciekawa tej historii.

         Osiem opowiadań, osiem autorek, motyw matki i córki oraz ich trudnych relacji. Historie wzruszające, pełne zaskoczeń, niedomówień, ale wszystkie o trudnej miłości matczynej. Na niejednym opowiadaniu popłakałam się i wzruszyłam. Muszę przyznać, że autorki zostały dobrane perfekcyjnie, wszystkie pasują do antologii i czyta się to wspaniale.

        Uważam, że taka książka byłaby wspaniałym prezentem dla każdej matki, a także dla córki, ponieważ także niedługo obchodzimy Dzień Dziecka. Polecam ją wszystkim osobom, które lubią się wzruszać, czytają powieści obyczajowe. To świetna lektura na te nasze ponure, wiosenne dni. Maa.

Moja ocena 9

Dziękujemy Wydawnictwu MUZA SA za moc wzruszeń przy tej książce.


A oto tulipan dla wszystkich mam na świecie. Wszystkiego najlepszego Drogie Mamy!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Nieugięci robią niezły cyrk" - RECENZJA KOMIKSU

  Komiks Nieugięci robią niezły cyrk to seria Idefiks i Nieugięci , który jest serią poboczną należącą do komiksów z niepokornymi Gallami...