czwartek, 14 lutego 2019

" Co byś zrobił, gdybyś mnie dogonił? Anna Bednarska"

AUTOR:  Anna Bednarska
TYTUŁ: Co byś zrobił, gdybyś mnie dogonił?
WYDAWNICTWO: Novae Res, Gdynia 2018 r.
OKŁADKA: miękka ze skrzydełkami, stron 419.

Z okładki:
Nie znajdziesz szczęścia, wciąż patrząc za siebie

Po błyskotliwym młodzieńczym debiucie Helenie Maj nie udało się napisać kolejnej książki i jako trzydziestolatka nadal musi znosić nieustanne nagabywania o to, czemu tak się stało.. Życie osobiste też jest źródłem frustracji: Helena wciąż nie pozbierała się po bolesnym rozstaniu z Igorem, a szansa na nową miłość wydaje się jej zupełnie nieosiągalna. Tymczasem w jej mieście dochodzi do zamachu terrorystycznego. Atmosfera zagrożenia i niepewności sprawia, że Helena zaczyna zupełnie inaczej postrzegać to, co się wokół niej dzieje. A dzieje się coraz więcej...

Co byś zrobił, gdybyś mnie dogonił? to pełna uroku, emocji i humoru opowieść o tym, że rany z przeszłości mogą się zagoić, a wśród komplikacji i zamętu można się odnaleźć. I dać się zaskoczyć... życiu oraz miłości.


źródło opisu: novaeres.pl
źródło okładki: novaeres.pl




    Ostatnie moje spotkanie z  pisarstwem Anny Bednarskiej odbyło się w 2015 r., gdy czytałam i recenzowałam Trudnego mężczyznę. Muszę z czystym sumieniem stwierdzić, że ta książka jest lepsza. 
    Pisarstwo autorki rozwinęło się, choć styl pozostał taki sam. Znów jest pierwszoplanowa narracja i jak zwykle problemy z byłym facetem. Dochodzi do tego brak weny po napisaniu debiutanckiego bestselleru i problemy miłosne przyjaciela geja. Dużo wątków i zwrotów akcji, które nas zaskakują. 

Zdjęcia z internetu

    Problemy przyjaciół Heleny są przyziemne, tak jak ich życie i to właśnie najbardziej mi się podoba w tym romansie obyczajowym. W Trudnym mężczyźnie problemy bohaterów były mało realistyczne i często irytowali swoim zachowaniem. Tu bohaterów się lubi dokładnie poznaje ich osobowość, charakter. Pod tym względem autorka bardzo się rozwinęła. Ja nie lubię romansów ani komedii romantycznych, ale ta książka w dużej mierze jest powieścią obyczajową i chwała jej za to. Maa
Moja ocena 6.

Dziękujemy wydawnictwu  Novae Res za możliwość przeczytania książki.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Zanim zostaliśmy potworami" Katniss Hsiao

AUTOR : Katniss Hsiao TYTUŁ : Zanim zostaliśmy potworami TŁUMACZENIE z języka chińskiego: Jarek Zawadzki WYDAWNICTWO : MOVA, Białystok 2024...