sobota, 6 stycznia 2018

"Ja, ciąża i cała reszta" Izabela Lenkiewicz i Marta Drelich

AUTOR: Izabela Lenkiewicz i Marta Drelich
TYTUŁ: Ja, ciąża i cała reszta
WYDAWNICTWO: MUZA Warszawa 2017
OKŁADKA: miękka, ze skrzydełkami stron 224
Z okładki:
Przed Tobą niezwykły czas. Przeżyjemy mnóstwo ekscytujących momentów. Będzie euforia, mnóstwo wzruszeń, ale czasem także furia i apatia. Twoje ciało zmieni się nie do poznania, a od bliskich usłyszysz milion dobrych rad. Ten Notanik  pozwoli Ci nie zwariować, ale w dobrym humorze czekać na to najważniejsze pierwsze spotkanie. Notuj, rysuj, planuj o odliczaj, aby zachować jak najwięcej tych wyjątkowych dziewięciu miesięcy.


Genialna książka. Genialna! O ciąży mówimy stan błogosławiony, ale kobietą daleko do błogiego stanu. Bez względu na wszystko pewne jest jedno, to czas wyjątkowy stan nieporównywalny z żadnym innym, niezależnie czy jest to twoja pierwsza czy kolejna ciąża. Rzeczą naturalną jest, że przyszłe mamy pragną zapamiętać każdą chwile i mieć jak najwięcej ciążowych wspomnień. Tu należą się ukłony dziennikarką, przyjaciółką a przede wszystkim mamom Izabeli Lenkiewicz i Marcie Drelich za stworzenie fenomenalnego kreatywnego poradniko – notatnika Ja, ciąża i cała reszta. Ilustrowany przez Karolinę Ptasznik.

Jaka była Twoja pierwsza myśli, kiedy zobaczyłaś dwie kreski na teście? Komu pierwszemu o tym powiedziałaś? Jakie zachcianki towarzyszyły Ci podczas ciąży? Pamiętasz? Teraz bądź mądrzejsza i koniecznie kup ten notatnik. Wszystkie swoje wrażenia, rozterki i rzeczy zabawne zapiszesz w nim. Autorki na podstawie własnych doświadczeń stworzyły coś fantastycznego. Zebrały tematy, które spędzają sen z powiek ciężarnym, m.in. co dzieje się z kobiecym ciałem? W jakim tempie rośnie dziecko? Czego potrzebujemy i o czym myślimy? W notatniku nie brakuje tematów tabu i jest tez miejsce na relaks. Ale najlepsze w tej książce jest to, że dzięki niej będziemy mieć niezwykłą pamiątkę z tak ważnego i niepowtarzalnego okresu jakim jest ciąża! Tak niepowtarzalnego. Bo każda ciąża jest inna, bo w każdej ciąży nosisz innego człowieka. Kochane po latach ta książka będzie źródłem waszych wspomnień i wzruszeń. A w odpowiednim czasie najwspanialszym prezentem dla waszego dziecka. Ja najważniejszą życiową role mam jeszcze przed sobą. Ale cieszę się, że ten notatnik wpadł w moje ręce. Gdy nadejdzie odpowiedni czas na pewno z wielką radością go uzupełnię. Izabela Lenkiewicz i Marta Drelich – bardzo Wam dziękuje. Justyna.ju

 Moja ocena 10

Za możliwość przeczytania i zrecenzowania rewelacyjnego notatnika serdecznie dziękujemy Wydawnictwu MUZA SA


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Współne życie" Brigitte Luciani, Eve Tharlet

AUTOR : Brigitte Luciani, Eve Tharlet TYTUŁ : Wspólne życie SERIA : Rodzina Borsuków i Lisów przedstawia TŁUMACZENIE z języka francuskiego:...