czwartek, 17 marca 2016

"Serce w Kawałkach" Kathrin Lange


AUTOR: Kathrin Lange 
TYTUŁ: Serce w Kawałkach 
TŁUMACZENIE: Miłosz Urban
WYDAWNICTWO:  Warszawskie Wydawnictwo Literackie MUZA SA Warszawa 2016
OKŁADKA: miękka , 416 stron



Z okładki:
Po pięciu miesiącach pobytu z Bostonie David postanawia, że musi raz na zawsze rozliczyć się z przeszłością. Wraca na przeklętą wyspę Martha’s Vineyard, a zmartwiona Juli podąża za nim. David chce przypomnieć sobie tragiczne wydarzenia poprzedzające śmierć Charlie. Jedyne, co pamięta, to echo wystrzału. Obawia się najgorszego – że to on zastrzelił narzeczoną.


PREMIERA POWIEŚCI 16 MARCA!!!

Tak jak w poprzedniej części, cała akcja powieści toczy się w Sorrow. Czytając Serce ze szkła byłam ciekawa, co autorka wymyśli dalej. Powiem szczerze Serce w kawałkach mnie nie zaskoczyło… No dobra końcówka powoduje opad szczęki i wielką chęć dowiedzenia się co dalej z Davidem i Juli. Jest to młodzieżowa powieść z lekkim dreszczykiem i mocno naciąganą intrygą. Ale wątpię aby czytelniczką które jeszcze nie skończyły piętnastu wiosen to przeszkadzało. Bo właśnie historia Juli jest kierowana tylko dla młodziutkich pań.  Obiecuje będziecie zachwycone. To trylogia z cyklu tych, gdzie znamy zakończenie zanim zaczniemy czytać. Ale i tak będziemy sięgać po kolejne części nie tylko z czystej ciekawości. Powieść jest lekka, przyjemna i dobrze się czyta. Mimo, że mam trochę więcej niż piętnaście lat tę książkę po prostu wchłonęłam. Serce w kawałkach to naprawdę dobra kontynuacja Serca ze szkła. Ja czekam na Serce z popiołu. A Wam dziewczyny szczerze polecam całą trylogię. Justyna.ju

Moja ocena 6

Za możliwość przeczytania i zrecenzowania książki dziękujemy Warszawskiemu Wydawnictwu Literackiemu MUZA SA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Współne życie" Brigitte Luciani, Eve Tharlet

AUTOR : Brigitte Luciani, Eve Tharlet TYTUŁ : Wspólne życie SERIA : Rodzina Borsuków i Lisów przedstawia TŁUMACZENIE z języka francuskiego:...