niedziela, 29 października 2017

Targi Książki w Krakowie 2017





Moje tegoroczne Targi Książki w Krakowie były koloru blond. Spełniło się moje marzenie, spotkania ulubionej blondynki Katarzyny Misiołek. Ta kobieta umie zaskoczyć, nie tylko książką! Moje zdziwienie nie miało końca, gdy Pani Kasia podeszła do mnie (nie spotkałyśmy się wcześniej) i powiedziała. „Pani Justyno cieszę się, że panią widzę”. Nie, nie to ja się cieszę, że w końcu mogłam Panią poznać. Mimo zaprzeczeń ze strony autorki, podziwiam pamięć do zdjęć profilowych ;) Prócz Pani Katarzyny, można było porozmawiać z Jerzym Stuhrem, Tatianą Mindewicz – Puacz, Katarzyną Tusk, Andrzejem Pilipiukiem i wieloma innymi autorami. Pan Andrzej pojawił się przed czasem jak twierdząc, by pozwiedzać. W efekcie czego, podpisywał książki 30 minut wcześniej. No cóż może za rok się panu uda zobaczyć coś więcej niż kolejkę po pana autograf. Reasumując Targi w moim odczuciu jak najbardziej udane. Mniejszy tłum niż w ubiegłym roku, co skutkowało lepszą i spokojniejszą atmosferą. Do zobaczenia za rok! Justyna.ju











Ja niestety nie mogę się pochwalić tak wspaniałymi spotkaniami z autorami jak Justyna.Na targach byłam w piątek i to w pracy, ponieważ pojechałam tam kupić lektury szkolne do biblioteki, a także zdobyć jak najwięcej zakładek, katalogów czy plakatów. Obłowiłam się tak, że trzy dni bolały mnie ręce.


Ludzi było znacznie mniej niż w zeszłym roku.


Na szczęście wybieram się także na Targi Książki w Katowicach 11 listopada, gdzie spotkam się z moją ulubioną śląską autorką Sabiną Waszut. Kupię oczywiście jej ostatnią książkę i dostanę autograf.


Maa








































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Smaczna banda i wolny wybieg", "Fajny cieciorek" Joy John

AUTOR :  Joy John TYTUŁ : "Smaczna banda i wolny wybieg", "Fajny cieciorek" TŁUMACZENIE z języka angielskiego: Sabina B...