niedziela, 22 października 2017

"Obsesja" Katarzyna Berenika Miszczuk

AUTOR: Katarzyna Berenika Miszczuk
TYTUŁ: Obsesja
WYDAWNICTWO: W.A.B Warszawa 2107
OKŁADKA: miękka stron 400

Ponure korytarze szpitalnego oddziału psychiatrii i niepokojące listy od tajemniczego wielbiciela. Wygląda na to, że doktor Joanna Skoczek znalazła się w niebezpieczeństwie. Joanna Skoczek odbywa rezydenturę na oddziale psychiatrii warszawskiego Szpitala Wschodniego. Podczas gdy ponure szpitalne korytarze same z siebie przyprawiają o gęsią skórkę, w podziemnym magazynie zostaje znaleziony trup jednej z pacjentek. Z oględzin wynika, że powrócił seryjny morderca kobiet, poszukiwany przez policję od trzech miesięcy. W dodatku Asia otrzymuje ostatnio niepokojące listy od anonimowego wielbiciela.


Muszę przyznać, że Obsesja okazała się doskonałym thrillerem. Autorka metodycznie mieszała tropy, aż skutecznie wyprowadziła mnie w pole. Mnie! Starą wyjadaczkę kryminałów, którą ciężko zaskoczyć. A tu taki szok!
Akcja Obsesji toczy się na oddziale psychiatrycznym, gdzie pracuje lekarz Joanna Skoczek. Wszystko zaczyna się bardzo niewinnie, wręcz jak w romansie – miłosne liściki, ukradkowe spojrzenia, niby przypadkowe spotkania. Niestety w jeden wieczór wszystko się zmienia. Okulista powrócił. W tym momencie zaczął się prawdziwy horror Joanny.
Czyta się z zapartym tchem. Niby wiemy wszystko, ale tak naprawdę jesteśmy dalecy od prawdy. O Miszczuk słyszałam już wcześniej, ale nie miałam okazji przekonania się jak piszą polscy lekarze. Dlatego jak tylko pojawiła się propozycja recenzji, nie zastanawiałam się ani minuty. Sięgając po Obsesje czeka na Was niezła zagwozdka i misternie uknuta intryga. A przede wszystkim pewność, że Obsesja Was zaskoczy. Polecam w 100%. Dla mnie rewelacyjna pozycja. Czekam na ciąg dalszy. Koniecznie muszę poznać reakcje Asi na kapcie ;) Justyn.ju  
Moja ocena 9


Za możliwość przeczytania i zrecenzowania rewelacyjnej książki serdecznie dziękujemy Wydawnictwu W.A.B

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Współne życie" Brigitte Luciani, Eve Tharlet

AUTOR : Brigitte Luciani, Eve Tharlet TYTUŁ : Wspólne życie SERIA : Rodzina Borsuków i Lisów przedstawia TŁUMACZENIE z języka francuskiego:...