niedziela, 30 kwietnia 2017

"Nela i skarby Karaibów " Nela

AUTOR :Nela
TYTUŁ :Nela  i skarby Karaibów
WYDAWNICTWO :Burda NG Polska, Warszawa 2017
OKŁADKA.: miękka ,stron 217


Z okładki :



Nazywam się Nela i mam jedenaście lat. A to jest już moja siódma książka.
Odkryjemy Karaiby śladami Krzysztofa Kolumba, korsarzy i piratów. Poznamy miejsca, gdzie mogły zatonąć galeony i poszukamy skarbów na dnie morza! Wyruszymy do starych jaskiń, w których mieszkali kiedyś Indianie. Odkryjemy zatokę, w której kiedyś ukrywali się piraci. Zbadamy dno Morza Karaibskiego w poszukiwaniu zatopionych armat. 

Przeżyjemy wiele innych fantastycznych przygód!


Mam nadzieję, że wybierzesz się ze mną, bo nie będzie to tylko podróż po Karaibach, ale wyprawa prawdziwych odkrywców.

Świat jest cudowny i oczami wyobraźni możesz podróżować ze mną oraz przeżywać wspaniałe przygody! 
Pakuj się i wyruszamy!






         Książka jedenastoletniej autorki, to siódma pozycja w jej karierze. Mnóstwo pięknych zdjęć i dużo ciekawych opowieści.
     Czytałam tę książkę pięciolatce i bardzo się jej podobała. Była zainteresowana i treścią,  i zdjęciami. Dałam też książkę mojemu 14 latkowi. Przeczytał ją bardzo szybko i stwierdził  że fajna, ciekawa, ale do 12 roku życia, że jest na nią za duży. I ja się z tym zgadzam.
        Dla dorosłych się nie nadaje, ale dla dzieci, do dwunastego roku życia jest świetna. Warto czytać tę książkę dzieciom i proponować starszym, bo wiele można się nauczyć.Maa
Moja ocena 8


Dziękujemy wydawnictwu Burda NG Polska za możliwość przeczytania książki.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Współne życie" Brigitte Luciani, Eve Tharlet

AUTOR : Brigitte Luciani, Eve Tharlet TYTUŁ : Wspólne życie SERIA : Rodzina Borsuków i Lisów przedstawia TŁUMACZENIE z języka francuskiego:...