wtorek, 21 lutego 2017

"Dlaczego mój pies to robi?"Sophie Collins


AUTOR: Sophie Collins
TYTUŁ: Dlaczego mój pies to robi?
TŁUMACZENIE: z angielskiego Urszula Szymanderska
WYDAWNICTWO: Warszawskie Wydawnictwo MUZA SA, Warszawa 2016
OKŁADKA: miękka, stron




Z okładki:


Dlaczego mój pies tak zaciekle broni tapczanu? Dlaczego jest tak mocno pobudzony, gdy ktoś dzwoni do drzwi? Dlaczego szczeka na rowery i mężczyzn w kapeluszach?


Książka ta pozwala zrozumieć 50 zagadkowych psich zachowań, a także umieścić nasze własne zachowania we właściwym kontekście. Przedstawia szeroką gamę różnych sytuacji i objaśnia je z psiego punktu widzenia. Pokazuje, jak pies postrzega opiekuna. Prezentuje najnowsze opinie na temat zachowań psów i pozwala wejrzeć w intrygujący świat psiego rozumu i emocji. Jest przystępnym, praktycznym i zabawnym podręcznikiem, który przedstawia nowatorskie strategie rozwiązywania powszechnie w


    Dlaczego mój pies to robi? jest poradnikiem,który odpowiada na 50 pytań zadanych przez czytelników . ja jednej stronie są pytania z rysunkami,na drugiej odpowiedzi, również z rysunkami. Czasem poznajemy różne ciekawostki z życia innych zwierząt.
     Dowiedziałam się  wielu różnych fascynujących rzeczy o psach, o których nie miałam pojęcia. Chyba mało kto zdaje sobie sprawę  jak te dwa światy- ludzki i psi różnią się od siebie. Jak wiele popełniamy błędów wychowawczych.Jak czasem krzywdzimy naszego pupila, nie rozumiejąc go. Każdy ,kto ma psa,powinien przeczytać tę pozycję. Ale jeżeli ktoś  dopiero sprawił sobie szczeniaka, to jest książka dla niego obowiązkowa. Przez te 30 lat odkąd miałam pierwszego psa bardzo zmieniło się wychowanie i tresura psa i bardzo dobrze,bo przemoc np. władanie nosa w mocz psa,to bardzo niedobra metoda. Psi behawioryści, to bardzo piękny zawód i bardzo dobrze,że powstał.
     Książka ma surową oprawę. Jest głównie  czarno- biała,z pewnymi minimalistycznymi akcentami, ale podoba mi się taka szata graficzna.
      Jestem bardzo ciekawa jaki będzie kolejny mój poradnik: Dlaczego mój kot to robi? Koty są bardziej tajemnicze od psów, więc myślę, że będzie to dla mnie niemałe zaskoczenie i wielka przyjemność z czytania.
Maa

Moja ocena 6
Dziękujemy Warszawskiemu Wydawnictwu MUZA SA za możliwość przeczytania poradnika.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Współne życie" Brigitte Luciani, Eve Tharlet

AUTOR : Brigitte Luciani, Eve Tharlet TYTUŁ : Wspólne życie SERIA : Rodzina Borsuków i Lisów przedstawia TŁUMACZENIE z języka francuskiego:...