czwartek, 6 października 2016

Ślaskie Targi Książki w Katowicach 2016 r.


    Na Śląskie Targi Książki wybrałyśmy się w niedzielę, w ostatni dzień tej corocznej imprezy kulturalnej. Targi znów odbywały się w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w dniach 30.09-2.10. 2016 r. Targi, jak poprzedniego roku były dobrze zorganizowane. Było wielu wystawców,m.in.: Nasza Księgarnia, Czytelnik, Egmont, Muza, Rebis, Arkady oraz wiele innych. Znajdowały się stoiska akwarystyczne i z tanią książką. Każdy więc mógł znaleźć coś dla siebie.
    Odbywały się także spotkania z autorami. Marcie udało się zdobyć autograf od Sabiny Waszut. Ja robiłam zdjęcia z tego miłego spotkania,bo Marta brała podpisy aż do trzech książek autorki. 
Sabina Waszut z Martą


Z innych autorów udało nam się zobaczyć Annę Janko i autorkę książek dla dzieci Joannę Papuzińską (1939 ur.).
Joanna Papuzińska
Anna Janko rozmawiała m.in.o swojej książce "Mała zagłada".

Z innych ciekawostek była wystawa książek z ilustracjami Bohdana Butenki. Któż nie pamięta dawnych książeczek z jego zabawnymi ilustracjami np. Gapiszona?




Ogółem targi były bardzo dane. Kupiłyśmy sporo książek oraz przywiozłyśmy sporo książkowych gadżetów. Byleby więcej takich imprez :)





Więcej zdjęć autorstwa Moniki Bastet T U T A J


Uważamy, że targi były bardzo udane.Mnóstwo książek w atrakcyjnych cenach,ciekawi autorzy,fajne wystawy.Ja przyjechałam dla Sabiny Waszut,którą chciałam poznać osobiście. To bardzo ciepła,miła i sympatyczna kobieta,która ma piękny uśmiech. Wybieramy się także do Krakowa,porównamy sobie oba targi. Maa





Moje skromne zakupy









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Współne życie" Brigitte Luciani, Eve Tharlet

AUTOR : Brigitte Luciani, Eve Tharlet TYTUŁ : Wspólne życie SERIA : Rodzina Borsuków i Lisów przedstawia TŁUMACZENIE z języka francuskiego:...